ÁSZF

Vásárlási információk (ÁSZF)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a

cégnév: Conte Magyarország Kft.

székhelye: 1121 Budapest, Melinda út. 17. fsz.1.

adószáma: 25067101-2-43  

cégjegyzékszáma: 01-09-197803; bejegyezte: Fővárosi Bíróság Cégbírósága

e-mail címe: info@contehungary.hu info@harisnyaoutlet.hu, harisnyaoutlet@gmail.com

telefonszáma: +36-1-396-86-23 +36-20-279-54-39

webshop elnevezése: Conte Magyarország webáruház

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-80293/2014.

által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokkal kapcsolatos tudnivalókat, a vásárlás feltételeit, a webáruházunkra és a Vevőinkre vonatkozó szabályokat, jogokat és kötelezettségeket tartalmazza.

Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Vevőink a Conte Magyarország webáruházból történő megrendeléssel kezdeményeznek. A Conte Magyarország webáruházban történő vásárlás elsősorban elektronikusan, internet igénybevételével lehetséges.  A vásárlásra a webáruházban az internetes vásárlási folyamat lépéseinek elvégzésével van mód.

A vevőinknek lehetősége van telefonon, vagy e-mailben is jelezni a vásárlási szándékot, ezekben az esetekben a megrendelést az ügyfélszolgálatunk rögzíti, és erről – mint minden egyéb megrendelésről is -  e-mailben visszaigazolást küldünk. A vásárlási folyamat ezt követően megegyezik az internetes megrendelés utáni folyamattal, ezért jelen ÁSZF minden cégünknél kezdeményezett vásárlásra egyaránt vonatkozik.

A Conte Magyarország webáruházban való böngészés nyitott minden érdeklődő számára, akár az eladásra kínált termékek, akár a webáruházba feltöltött egyéb típusú internetes tartalmak tekintetében. A vásárlási folyamat megindításához azonban a vevők részéről szükséges legalább a 6. ) pontban felsorolt adataik megadása. A vevőink az áruházunkban az adataik megadásával elfogadják a jelen ÁSZF feltételeit.

A megrendelés leadása után a rendszerünk automatikusan visszaigazolja a Vevőnek megrendelés tényét, ami által szerződés jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával szerződés jön létre, amely egyenrangú azzal, mintha írásba foglalt szerződés jött volna létre.

A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási ideje alapesetben 2-5 munkanap, de ettől a tényleges kiszállítási idő a raktárkészlet állapota és az adott időszak ( pl. karácsonyi ünnepek ) függvényében eltérhet. Minden ilyen esetben a vevő e-mailben tájékoztatást kap a szállítási időről.

Árak: Az áruházban feltüntetett árak magyar forintban értendők és ÁFA-val növelt bruttó fogyasztói árak.

 A vásárláshoz  minimálisan az alábbi valós adatok megadása szükséges :

- a vevő neve

- a vevő szállítási címe

- a vevő e-mail címe

- a vevő telefonos elérhetősége

A regisztráció során a rendszerbe való feliratkozáskor bejelentkezési nevet és jelszót kell választania. A rendszeres termékkiszállításhoz minden esetben regisztrációra van szükség. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát gondosan válassza meg és bizalmasan kezelje, ne adja át illetékteleneknek, a lehetséges problémák, visszaélések elkerülése érdekében. A jelszóval való  visszaélésből fakadó felelősséget nem vállalunk.

A Vevőink a fentiek mellett egyéb, a honlapon megjelölt adatot is megadhatnak magukról – önkéntes módon. Vevőink regisztrált adatait titkosan kezeljük, azokat biztonságos, zárt adatbázisban tároljuk, harmadik fél felé nem adjuk ki, kivétel ez alól a megrendelt termékek kiszállítását végző cég ( futárszolgálat ), amelynek átadjuk a termékek célba juttatásához szükséges információkat. Ez a futárcég az adatbázisunkból átadott személyes adatokat a kiszállításon kívüli egyéb célra semmilyen módon nem jogosult felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

Az önkéntes alapon megadott adatokat kizárólag a Vevőinknek személyre szabottan nyújtott ajánlatok kidolgozásához használjuk fel.

Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a regisztrált adatai törlésére, akkor azokat az adatbázisunkból 5 munkanapon belül töröljük. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.

Az adatok megadását követően a rendelések feladása azonnal megtörténhet, emellett a regisztrált vásárlók számára számos kényelmi funkció is elérhetővé válik  a”FIÓKOM”  menüpontban. Ilyen kényelmi szolgáltatások a rendelés teljesítési folyamatának nyomon követése, akciós darabok áttekintése, korábbi rendelések áttekintése stb.

Adatkezelési azonosítónk: NAIH-80293/2014.

A Conte Magyarország webáruház adatbázisában kizárólag a Vevő által megadott számlázási és szállítási adatok szerepelnek. Az esetleges módosítás kizárólag a Vevő telefonos, vagy e-mailes kérése alapján történik. Az adatok módosítására a rendszerben a Bejelentkezést követően az „Adatok” menüpontban is lehetőség van, a felületen a Vevő módosíthatja a regisztrációs adatait.

Az adatok pontossága elengedhetetlen a korrekt szállításhoz. A Vevő által hibásan megadott adatok miatt keletkező problémákért felelősséget nem vállalunk. 

Webáruházunkban vevőink széles választékot harisnyákból, zoknikból. A folyamatosan bővülő kínálatunkkal arra törekszünk, hogy a Vevőinket teljes körűen ki tudjuk szolgálni, ebbe beleértve az olcsóbb árfekvésű árukat kedvelő és a legmagasabb igényszintű termékeket választó partnereinket is.

Termékeink közül többféle szűrést alkalmazva tudják kiválasztani a számukra megfelelő harisnyát / zoknit a Vevőink. A képernyő oldalán található  kategórialistából kereshetnek színek, felhasználási lehetőségek, illetve szezonalitás szerint.

A kínálatunkban szereplő árucikkek minden esetben fotóval illusztráltak, a megtekintéskor lehetőség van nagyító használatára az egér termékre húzásával, hogy a termékjellemzők jobban megfigyelhetők legyenek. Minden termékünkhöz részletes leírást, színkódokat és méret választási lehetőséget mellékeltünk, hogy az áruházunkat meglátogató érdeklődők az tételek egyedi jellemzőit részletesen megismerhessék.

A termékeink áraként a bruttó ( ÁFA-val növelt ) eladási árat tüntettük fel. Az árak magyar forintban ( HUF ) értendők.

A megrendelés történhet vendégként vagy regisztrált partnerként. A vendég vásárló nem regisztrál a rendszerünkbe, tehát nem kap egyedi fiókot. Ilyenkor csak a szállításhoz szükséges adatok elküldése szükséges a futárszolgálat munkájához. Regisztrálni olyan vásárlóknak van lehetőségük, akik felhasználói nevükkel és jelszavukkal lépnek be az áruházba - a rendszer automatikusan saját fiókot nyit számukra. Feliratkozáskor lehetőség van kiválasztani, hogy a HÍRLEVÉL szolgáltatás igénybe kívánják-e venni. A hírlevélben szezonális akciókat, kedvezményeket és kupon lehetőségeket kínálunk fel a hűséges vásárlók között.

A megrendelés feladása előtt a megvásárolni tervezett termékeket - a felületen ikon formában megtalálható - kosárba kell gyűjteni. A rendelt mennyiségeket a darabszám megadásával lehet bevinni a rendszerbe. A kiválasztott termékeket külön-külön kell a kosárba helyezni. A megrendelés lépéseinek utolsó fázisaként „ a Megrendelés jóváhagyása „ gombra kattintva lehet véglegesíteni a rendelést.

A rendelés korrigálása a következőképpen működik :

Amennyiben valamelyik bevitt adatot módosítani kívánja, vissza kell lépnie a korrekcióval érintett adatra és felül kell írnia a kívánt tartalommal.

A rendszerben a véglegesítés előtt ellenőrizni szükséges az összes bevitt adatot és amennyiben hibátlan a berögzítés, le lehet adni a rendelést.

A postára adás után módosítást, lemondást nem áll módunkban elfogadni.

Az átvételi módok tekintetében több lehetőség közül választhatnak Vásárlóink.

A szállítási díjat a megrendelés feladása előtt a szoftver automatikusan jelzi, így erről a rendelés közben folyamatosan  meg lehet győződni.  A házhozszállítás mellett lehetőség van a több mint 3100 átvételi pont egyikén történő átvételre is : Az átvételi pontok egyrészt a Magyar Posta postahivatalaiban találhatók, az ország szinte minden településén, a nagyobb városokban több helyen (mintegy 2500 postahivatalban), benzinkutakon, valamint a Posta Pont hálózatban. Ezekben az átvételi pontokban Ön személyesen is átveheti a megrendelt csomagot.

Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. 

Elérhetőségeink a következők : Conte Magyarország Kft, 1121 Budapest, Melinda út. 17. fsz.1. Tel: +36-1-396-86-23, 06-20-279-54-39, email: info@contehungary.hu info@harisnyaoutlet.hu, harisnyaoutlet@gmail.com

Kérdés, kérés esetén a fenti elérhetőségek valamelyikén rendelkezésre állunk.

         Fizetési módok:

A számlát a Conte Magyarország Kft. állítja ki e-számla formában, a regisztráció, vagy az egyszeri regisztráció nélküli vásárlás során megadott névre és címre. A számlát Vevőink az árut tartalmazó csomagban találják meg.

Kedvezmények

A Conte Magyarország webáruházban folyamatosan vannak akciós termékek, amelyeket az állandó listaárukhoz képest jelentős árkedvezménnyel lehet megvásárolni.

Állandó akciónk: Vevőink a bruttó fogyasztói árakból 10% kedvezményben részesülnek bármely, legalább 10 termék megvásárlása esetén és a bruttó fogyasztói árakból 20% kedvezményben részesülnek bármely legalább 20 termék megvásárlása után. Ezen akciók más kedvezményekkel kombináltan (ingyenes kiszállítás) igénybe vehetők.

A 12.000 Ft felett vásárlóknak a teljes szállítási költséget elengedjük.  

A megrendelések teljesítési ideje: A raktárkészlet függvényében a tényleges teljesítési idő ettől különböző mértékben eltérhet, mivel erről Vevőt minden esetben értesítjük e-mailben, ezért e-mailes válaszában jelezheti, hogy számára elfogadható-e ez.  A megrendelések állapotáról telefonon tud tájékozódni.

A webshop megindításakor a Conte Magyarország webáruház vezetése azt a célkitűzést fogalmazta meg, hogy törekedjünk a Vevőink teljes körű megelégedettségének kivívására. A termékpalettánkkal, a webshopunk kialakításával és a tájékoztatásunk minőségével egyaránt szeretnénk ezt a célt elérni. A Vevőink visszajelzése fontos számunkra akár pozitív, akár negatív véleményt fogalmaznak meg. Mivel folyamatosan szeretnénk fenntartani, illetve növelni a szolgáltatásaink színvonalát, ezért fontosak számunkra a vevői vélemények, ötletek, hozzászólások, amelyekből visszacsatolást kapunk a tevékenységünkről. A jelzésekre rövid időn belül ( max. 2-3 munkanap ) igyekszünk reagálni. E-mail címünk : info@contehungary.hu info@harisnyaoutlet.hu harisnyaoutlet@gmail.com

Reméljük, hogy áruházunk választékával, minden Vevőnk elégedett lesz, találnak nálunk olyan árucikkeket, amelyeket megelégedéssel használnak és visszatérnek hozzánk.

Jótállás, szavatosság

Cégünk mindenben be kívánja tartani a hatályos jogszabályok előírásait. Ennek érdekében minden, a fogyasztót védő szabályozást kötelezően betartunk, azokat beépítettünk az ÁSZF-be.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak:

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

72/2005. ( IV. 21. ) Korm. rendelet

19/2014. (IV.29.) GKM rendelet

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

2013. évi V. törvény A Polgári Törvénykönyvről

Szavatossági és jótállási igényéről minden esetben jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyből egy példányt a Vevő részére átadunk.

Munkatársunk felveszi az Ön igényét a szavatosság / jótállás tekintetében. Szíveskedjen a nem megfelelő terméket a lehetőségekhez képest azonnal, de legkésőbb a garancia lejártáig elküldeni címünkre : 1121 Budapest, Melinda út. 17. fsz.1. A biztonságos csomagolás és áruvédelem érdekében, kérjük, lehetőség szerint a készülék eredeti csomagolásában juttassa vissza hozzánk a terméket.

A garanciális igények intézésénél legegyszerűbb a telefonon történő előzetes bejelentéssel kezdeni. Telefonszámunk : 06-20-279-54-39 A hibás termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli, utánvétes / portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Amennyiben megállapítható, hogy a hiba a nem megfelelő használat eredménye, akkor az esetlegesen minden felmerülő költség a Vevőt terheli.

Kellékszavatosság

Ön a Conte Magyarország webshop hibás teljesítése esetén a Conte Magyarország Kft-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ennek alapján – választása szerint - kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a termék becserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül kell közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetőek.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Conte Magyarország webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Az adásvétel tárgyát képező ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő az előzőekben taglalt kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését lehet kérni a termék forgalomba hozatalától számítva két éven belül.

A termék hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) akkor mentesülhet a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy      A.)  a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy      B.) a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy   C.)   termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén a  151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 19/2014. (IV.29.) GKM rendelet, 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet és a 2013. évi V. törvény alapján a Conte Magyarország Kft. jótállásra köteles.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem szabad érvényesíteni.

Elállás

Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül indoklás nélküli elállási joga van. Vásárlónk az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog részletei:

Az elállási jog minden általunk forgalmazott termékre vonatkozik, ami hiánytalanul, hibamentesen, bontatlanul ( új állapotban ) visszaérkezik hozzánk. A hatályos szabályozás szerint a Vevő az elállási joga gyakorlása előtt a megkapott árut csak a kipróbáláshoz szükséges mértékben használhatja. Amennyiben ennél nagyobb mértékben használják a terméket, úgy, hogy az a termék állagát befolyásolja, akkor cégünk az elállási jog gyakorlását követően az érték csökkenésének megfelelő ellentételezésre tart igényt.

A termék adásvétele esetén Vevőink az elállás jogát már a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatják.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónknak kell gondoskodnia és az elállás bejelentésétől számított legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni részünkre. A cégünk ebben az esetben visszajuttatja a vételárat az eredeti szállítási költséggel ( annak normál tarifája szerint ) megnövelve. Kérjük, hogy az elállással érintett terméket utánvétellel ne küldje vissza részünkre, mivel utánvétes csomagokat cégünk nem vesz át.

Elállásra vonatkozó igényét írásban, vagy személyesen kell bejelentenie. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül elküldeni részünkre.

Az áru ellenértékét az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül fizetjük vissza, azzal a feltétellel, hogy a terméket a Vevő számunkra eddig az időpontig visszajuttatja. Ennek hiányában a termék visszaküldése után történik a visszafizetés.  A teljes vételár visszafizetése rózsaszín csekken történik (eredeti szállítási díjjal együtt), illetve igény szerint átutaljuk a vevő által megadott bankszámlára.

Nem gyakorolhatja elállási jogát a Vevő:

Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

A Conte Magyarország webáruház akcióiról, és az aktuális információkról igyekszünk rendszeresen tájékoztatni vásárlóinkat, kétheti hírlevél vagy a Facebook profilunkon történő közzététel formájában. Vevőink figyelmébe ajánljuk ingyenes hírlevél szolgáltatásunkat, melyre az e-mail címe megadásával iratkozhat fel.

Amennyiben a panaszkezelésünk során nem az Ön által kívánt eredmény született,   
Békéltető testületi eljárás kezdeményezéséhez az Ön lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez, vagy cégünk székhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat jogorvoslatért:
Székhelyünk szerint illetékes a

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: 
bekelteto.testulet@bkik.hu

http://ec.europa.eu/odr

 

Ezen felül jogorvoslatért az alábbi hatósághoz is fordulhat:

Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.                              

Jelen ÁSZF 2014. december 1-től érvényes


 

PayU Vásárlói tájékoztató